هیجدهمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی ، نهاده ها، دام و طیور ، شیلات و آبزیان ایران در اردبیل برگزار شد که شرکت ها و تولید کنندهای بسیاری در این نمایشگاه شرکت داشتند.

حضور شرکت ماشین محور زنجان

شرکت ماشین محور زنجان با افتخار در هجدهمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی، نهاده ها، دام و طیور، شیلات و آبزیان ایران حاضر شده است!

نمایشگاه فرصتی عالی برای ماست تا به جامعه کشاورزی و فعالان در این حوزه، تکنولوژی‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن را معرفی کنیم. با دستاوردهای خود در زمینه کشاورزی و دامداری، مدعی هستیم که نقش مهمی در توسعه این صنعت‌ها داشته‌ایم.

از همه علاقه‌مندان به کشاورزی و ماشین آلات دعوت می‌کنیم با تکنولوژی‌های روز در زمینه کشاورزی آشنا شوند. همکاران ما آماده ارائه مشاوره‌های فنی و پاسخگویی به سوالات شما هستند.

با همکاری شما، می‌توانیم اهمیت کشاورزی و دامپروری را در توسعه کشورمان بیشتر شناسایی و ترویج دهیم.

در این رویداد بزرگ، شرکت ما با معرفی تکنولوژی‌ها و تجهیزات پیشرفته در زمینه کشاورزی، توانسته توجه و تحسین مخاطبان و برگزار کنندگان را به خود جلب کند. در این ارتباط، شرکت ماشین محور زنجان با بخشیده شدن به لوح تقدیری از سازمان برگزار کننده، به عنوان ارج نهادهای مرتبط به صنعت کشاورزی، برتری و کارآفرینی خود را در این حوزه به اثبات رسانده است. این افتخار گرانبهایی تنها با تلاش بی‌وقفه و تعهد شرکت و تیم ما امکان پذیر شده است. ما به عنوان شرکتی متعهد و خوشنام، بهترین خدمات و محصولات را به کشاورزان و علاقه‌مندان ارائه می‌دهیم و به رشد و پیشرفت صنعت کشاورزی متعهد هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *